sobota, 20 maja 2017

Zapisane w wodzie. Paula Hawkins

TYTUŁ: Zapisane w wodzie
AUTOR: Paula Hawkins
WYDAWNICTWO: Świat Książki
GATUNEK: thriller (?)
LICZBA STRON: 364

Zdjęcie autorskie Iza w labiryncie książek
To ja piszę, ofiara reklamy...

Dziś będzie krótko. Bo nie ma o czym pisać...

Poprzednia książka tej autorki, "Dziewczyna w pociągu" totalnie mnie rozczarowała. I nie rozumiem zachwytów innych czytelników. Ode mnie dostała 1/10. 1 za pomysł. Reszta, jak dla mnie, porażka!

Dałam szansę autorce. Myślę sobie: może kolejna książka będzie lepsza? Mega rozczarowanie mnie spotkało! Chociaż.... ocena i tak wyższa niż debiut. 

"Zapisane w wodzie" otrzymuje ode mnie 3/10.
1 za okładkę -  super! Mnie się bardzo podoba.
2 za pomysł -  tajemnicza rzeka, w której kończą czarownice, a potem inne kobiety. Pomysł na fabułę super, ale już wykonanie beznadziejne.
3 za reklamę - pozazdrościć! Panowie i Panie z działu marketingu spisali się lepiej niż sama Hawkins.

Mnie się  cała reszta się nie podobała:
- za dużo bohaterów, można się pogubić, 
- jak na thiller, wcale się nie bałam,
- brak napięcia i pomysłu na rozwój akcji,
- zakończenie przewidywalne,
- jak dla mnie , to raczej kryminał, bo są trupy i śledztwo, 
- język i styl usypiający, udało się Pani Pauli mnie kilka razy uśpić zanim dotarłam do końca,

Więcej nie sięgnę po książkę tej autorki. Nawet kiedy by rozdawali jej powieści za darmo.

Nie polecam.
Czytajcie na własną odpowiedzialność.

Zdjęcie autorskie Iza w labiryncie książek

2 komentarze:

  1. Cieszę się że przypadkiem wpadłam na Twoją opinię. Tak samo jak ty byłam niesamowicie rozczarowana "Dziewczyną w pociągu" ale trzeba przyznać , że osoby zajmujące się promowaniem książek Pauli Hawkins są mistrzami w swoim fachu. Chciałam dać autorce drugą szansę jednak po Twojej opinii wolę sobie odpuscic kolejne rozczarowanie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie jest niezrozumiały zachwyt nad książkami tej autorki. Ja będę omijać z daleka...

    OdpowiedzUsuń

Kruchy lód. Krzysztof Bochus

    TYTUŁ :   Kruchy lód AUTOR :  Krzysztof Bochus  WYDAWNICTWO : Skarpa Warszawska GATUNEK:  kryminał STRON : 368 DATA PREMIERY:  13 marca ...