wtorek, 14 listopada 2017

Karuzela samobójczyń. Sharon Bolton

TYTUŁ: Karuzela samobójczyń
AUTOR: Sharon Bolton
WYDAWNICTWO: Wydawnictwo Amber
GATUNEK: thriller/kryminał
STRON:  413


Zdjęcie autorskie Iza w labiryncie książek







Najlepsza książka autorki
Przerażający kryminał.
Rewelacyjny książka.
Super thriller.
Bardzo wciągająca lektura.
Takie to określenia spotkałam w opiniach o tej pozycji.
I co?
I nic?
Wynudziłam się jak rzadko kiedy.
Bo:
Kiepski kryminał, szybko zgadałam o co chodzi.
Marny thriller. Ani raz mi serce nie zabiło mocniej i oddech nie przyspieszył.
Żadna tam wciągająca lektura, ziewałam wielokrotnie i raz aż usnęłam.
Bohaterowie nieciekawi i czasami irytujący.
Miałam nadzieję, że chociaż atmosferę Uniwersytetu w Cambridge zostanie dobrze przedstawiona. Nic z tego.
To może ta książka ma chociaż jakiś walor edukacyjny? Temat pewnych środków potraktowany po łepkach  i mało ciekawie.

Przykro mi bardzo. Czytałam wcześniej "Stokrotkę w kajdanach". Na kolana mnie nie rzuciła. Ta mnie wynudziła. Autorka nie dostanie ode mnie więcej szansy.

Nie polecam.

PS. Wybacz, ale nawet pomysłu nie miałam na zdjęcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kruchy lód. Krzysztof Bochus

    TYTUŁ :   Kruchy lód AUTOR :  Krzysztof Bochus  WYDAWNICTWO : Skarpa Warszawska GATUNEK:  kryminał STRON : 368 DATA PREMIERY:  13 marca ...