środa, 4 kwietnia 2018

Ofiara. Max Czornyj

TYTUŁOfiara
AUTOR: Max Czornyj 
WYDAWNICTWO: Filia
GATUNEK: thriller/kryminał
STRON: 414
CYKL: Komisarz Eryk Deryło, tom 2


Zdjęcie autorskie Iza w labiryncie książek



Tu się nie ma co rozpisywać.
Dobre to było i trza czytać.

I co by tu napisać o fabule? 
W Lublinie giną osoby,a Eryk Deryło wraz ze swoim zespołem poszukują zabójcy. Tyle wystarczy.

Komu polecam tę książkę? :
* wszystkim lubiącym thrillery lub kryminały,
* ludziom o mocnych nerwach, którym nie straszne opisy zwłok lub miejsc zbrodni,
* czytelnikom doceniającym rodzimych autorów,
* wielbicielom twórczości Chrisa Cartera ( dla mnie obaj panowie piszą podobnie),
* fanom książek, w których akcja dzieje się w polskich miastach,
* zwolennikom szybkich zwrotów akcji,
* sympatykom wyrazistych postaci,
* wszystkim doceniającym dobry humor i ciekawe porównania, 
* i jeśli jeszcze do tego lubisz zaskakujące zakończenia,

to jest to książka dla Ciebie.

Przekonałam Cię?

Mam tylko 2 osobiste zastrzeżenia.
Po pierwsze: nie mogłam się wciągnąć w akcję i początek bardzo mi się dłużył. Nie wiem ile w tym udziału autora, a ile mojego, bo czytałam w święta pomiędzy pasztetem a rosołem.
A po drugie: mam ochotę nakrzyczeć na Pana Maxa. Takie zakończenie??? Jak żyć???
I jeszcze na końcu książki wydawnictwo szczuje czytelnika informacją, że kolejna część serii z Erykiem Deryło jesienią 2018 roku. Pytam się: jak przeżyć do jesieni???

Polecam.
I czekam z niecierpliwością.

PS. Jeśli nie czytałeś pierwszej części "Grzech", to tej nie czytaj; kolejność obowiązkowa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kruchy lód. Krzysztof Bochus

    TYTUŁ :   Kruchy lód AUTOR :  Krzysztof Bochus  WYDAWNICTWO : Skarpa Warszawska GATUNEK:  kryminał STRON : 368 DATA PREMIERY:  13 marca ...