sobota, 20 marca 2021

Kolekcja Mistrzowie Słowa. 27 audiobooków.


Kolekcja Mistrzowie Słowa. 27 audiobooków. 

 

Zdjęcie autorskie Iza w labiryncie książek


Wymyśliłam sobie wyzwanie: chcę w tym roku wysłuchać tych 27 audiobooków.

A zaczęło się od tego, że zawsze chciałam przeczytać Anna Kareninę Lwa Tołstoja. Ale ilość stron mnie odstraszała. A ponieważ kocham audiobooki miłością wielką, więc zaczęłam szukać tej książki w tej formie. I tak natrafiłam na tę serię. Kupiłam ją używaną i skompletowałam z 3 ogłoszeń na olx. Ale jeśli ktoś chce kupić nową, to można ją kupić w www.kulturalnysklep.pl. I właśnie ze strony tego sklepu czerpałam informacje o tej kolekcji.


W skład kolekcji wchodzą:

  1. „Psy wojny” Frederick Forsyth, czyta Jan Englert
  2. „Pan Wołodyjowski” Henryk Sienkiewicz, czyta Janusz Gajos
  3. „Folwark zwierzęcy” George Orwell, czyta Wiesław Michnikowski
  4. „Boża podszewka” Teresa Lubkiewicz-Urbanowicz, czyta Stanisława Celińska
  5. „Krzysztof” Aleksander Minkowski, czyta Marian Opania
  6. „Aksamitne pazurki” Earl Stanley Gardner, czyta Andrzej Łapicki
  7. „Ferdydurke” Witold Gombrowicz, czyta Piotr Fronczewski
  8. „Zostało z uczty Bogów” Igor Newerly, czyta Jan Peszek
  9. „Wyznania chińskiej kurtyzany” Miao Sing, czyta Magdalena Zawadzka
  10. „Lwy mojego podwórka” Jarosław Abramow-Newerly, Zbigniew Zapasiewicz
  11. „Moskwa-Pietuszki” Wieniedikt Jerofiejew, czyta Roma Wilhelmi
  12. „Kariera Nikodema Dyzmy” Tadeusz Dołęga-Mostowicz, czyta Krzysztof Kolberger
  13. „Świat według Garpa” John Irving, czyta Mariusz Benoit
  14. „Imperium słońca” James Ballard, czyta Zbigniew Zamachowski
  15. „Doktor Faustus” Thomas Mann, czyta Gustaw Holoubek
  16. „W dolinie Muminków” Tove Jansson, czyta Krzysztof Kowalewski
  17. „Dzieci z Bullerbyn” Astrid Lindgren, czyta Irena Kwiatkowska
  18. „Następny do raju” Marek Hłasko, czyta Andrzej Seweryn
  19. „Obsługiwałem angielskiego króla” Bohumil Hrabal, czyta Kazimierz Kaczor
  20. „Cała jaskrawość” Edward Stachura, czyta Daniel Olbrychski
  21. „Zły” Leopold Tyrmand, czyta Marek Konrad
  22. „Duma i uprzedzenie” Jane Austin, Joanna Szczepkowska
  23. „Grek Zorba” Nikos Kazantzakis, czyta Jerzy Zelnik
  24. „Baśnie” Christian Andersen, czyta Jerzy Stuhr
  25. „Idiota” Fiodor Dostojewski, czyta Wojciech Pszoniak
  26. „Kongres futurologiczny” Stanisław Lem, czyta Adam Ferency
  27. „Anna Karenina” Lew Tołstoj, czyta Anna Polony
Serię tę wydało Wydawnictwo Agora S.A. w roku 2013.
Część z tych książek już znam. Ale wcale mi to nie przeszkadza odsłuchać w interpretacji znanego aktora. Do każdej płyty dołączona jest książeczka, w której możemy poczytać o aktorze, który czyta słuchanego audiobooka.
Nie wiem czy uda mi się wysłuchać wszystkich w tym roku, bo niektóre długo trwają. Najwyżej skończę w przyszłym roku. O każdym wysłuchanym audiobooku z tej serii napiszę kilka słów na blogu.
I tak się składa, że tę serię skompletowałam dosłownie kilkanaście dni przed tym, kiedy zamknęli biblioteki z powodu lockdownu. Bo do tej pory to właśnie biblioteka zaopatrywała mnie w audiobooki. Polecam sprawdzać w swoich bibliotekach czy nie mają audiobooków.

No, to czas start!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kruchy lód. Krzysztof Bochus

    TYTUŁ :   Kruchy lód AUTOR :  Krzysztof Bochus  WYDAWNICTWO : Skarpa Warszawska GATUNEK:  kryminał STRON : 368 DATA PREMIERY:  13 marca ...