sobota, 30 kwietnia 2022

Wirtuoz. Krzysztof Bochus

 

TYTUŁ: Wirtuoz
AUTOR: Krzysztof Bochus
WYDAWNICTWO: Skarpa Warszawska
GATUNEK: kryminał
STRON: 352
DATA PREMIERY: 23 marca 2022
CYKL: Adam Berg (tom 4)



Zdjęcie autorskie Iza w labiryncie książek



Jękły — głuche kamienie:
Ideał — sięgnął bruku.

Fragment wiersza Cypriana Kamila Norwida pt. Fortepian Chopina.
Towarzyszył mi podczas lektury tej książki.

Są tacy autorzy, których książki biorę w ciemno. Do takich należy Krzysztof Bochus. Przeczytałam wszystkie z serii z Adamem Bergiem i po tę sięgałam bez obaw.

Jestem fanką i nie umiem spojrzeć krytycznie. 
Książki Autora zawierają te elementy, które lubię.
Fabuła, która zaskakuje.
Rewelacyjne tło historyczne z mnóstwem smaczków.
Nienachalny wątek osobisty Adama Berga.
Dopracowany styl i plastyczny język.
Świetne połączenie fikcji z faktami.
Zakończenie, którego nikt się nie spodziewa.
Pisarz potrafi mnie skłonić to wielu przemyśleń jak, chociażby nad rolą pamiątek, czy to osobistych, czy narodowych.
Nieodkładalność to kolejna cecha książek Pana Krzysztofa. Potrafi skupić uwagę czytelnika jak rzadko który autor.

Znalazłam jednak dwa minusy.
Pierwszy to taki, że książki tego autora za szybko się kończą.
Drugi minus dotyczy wplatania współczesnej polityki do fabuły. Ja po prostu tego nie lubię. 

Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kruchy lód. Krzysztof Bochus

    TYTUŁ :   Kruchy lód AUTOR :  Krzysztof Bochus  WYDAWNICTWO : Skarpa Warszawska GATUNEK:  kryminał STRON : 368 DATA PREMIERY:  13 marca ...